Sunday 1 May 2011

oh man...!!!

arini,aku stalker semua album gambar budak2 nak ambil pic wat video..(smoga diberi kelapangan untuk membuat video ni)..aish..peneng pale oh,sebab ade jugak kawan yg tade Fb,mane la aku nak cekau gambo ni..karang kalau letak gambo ntah ape2 ade yang kecik ati pula..jadi nak menjadikan ianya adil dan saksama,semua orang mesti ade dalam video...
ahahaha..
          papepon pada hari ni,aku rasa,hati cukup lapang,walaupun sebenarnye sedikit tension/stress,,tapi takpe..hidup kena diteruskan juga.yang penting kena bersabar..acapkali ako cakap sabar dan sabar...sebenarnya aku bukan nya kuat sangat nak hadapi semua ni..tapi takpe.,,,mungkin ni semua ujian untuk aku..

p/s..eventhough u dah ade teman,jangan lupakan i kat sini k...=) ..mohon diberi kekuatan untuk menghadapi semua ni.i know u tengah hepy..n i takkan ganggu u lagi..u have right to deserve happiness..aku cuma berharap dapat menumpang sedikit dari kegembiraan yang kau ada...

No comments:

Post a Comment