Monday 16 May 2011

ko ni kenapa?..nak kene sepak ke?pahal entry ko ni asyik mengarut sahaja..

pehhhhhhhhhhh!!!!!!...time kasih di atas teguran yang membina dari seorang kawan di facebook tadi,

(ako langsung tak kecik ati,nak kene sepak ke,pukul ke oleh pembace2 disebabkan entri ako yang agak mgarut dan ntah ape2...tu bermaksud walau pun dibenci,mereka tetap membacenye jugak..hahahahhahahah..time kasih wo sebab bace..)

entri yang ade ni bukan lah mengarut tapi banyak menggunakan bahasa yang santai,dan mudah difahami,supaya semua orang boleh membacenye,ako pon takkan la nak gunekan bahasa yang intelektual,sebab ako pon bukan lah intelektual sangat...

apa mungkin entri yang dibace sekali lalu itu dapat difahami..?..ang bace la betol2 cik kak,abang2,cik jah oi...atau para pembaca sekarang sudah bosan dgn entri2 yang ntah ape2 (ketegori sampah la kot entri ako ni...fattaapppp.)

ini adalah cara saya deliver apa yang berada di fikiran saya yang bercelaru ni,kerna saya tiada sesiapa yang ingin dikongsi..(sampai tahap camtu sekali lo)...hahahha..mungkin ada sedikit sebanyak yang bersangkut paut dgn tuan dan puan,tapi sebenarnya ia adalah situasi yang terjadi dalam masyarakat hari ini..saya tidak dapat nak memuaskan hati semua pihak dengan entri2 yang saya tulis,mana yang suka membaca entri saya,saya ucapkan terima kasih,dan yang tak suka tu,saya mohon maaf,anda boleh cari blog lain untuk dijadikan bhan bacaan anda..hahahhahaha

No comments:

Post a Comment