Wednesday 18 May 2011

manifestasi cinta.....

hahai hahai hahai....(pehhhh!! ni kire opening terbaru aku lo..hahahaha)
damn..hujan diluar menyebabkan ako menyetopkan(stop) penulisan ako
lapo siaaaa.....hahahahhaaha..tapi papepon.penulisan kene lah diteruskan...
seperti biasa,kalo ako on9 ako cube untuk mencari mangsa perbualan senget ako untuk memahami lebih mendalam lagi,isi hati manusia ni..

“bro...ako de masalah lah..”
(Masalah pe ni? ceciter ceciter)
“ako tak tau lah,ako sebenarnye malu nak citer.tapi sebab ako ni tension sgt,ako kongsi dgn ko,ko jgn citer kat org k”
(Ye laa..ako tak citer kat orang pon.jgn lah risau..(gua tulis gak dalam blog ni kakak hahahahaha))
Dah sambung citer laaaa...banyak bebel laaaaa

“ ako rase,ako dah terlepas peluang lah untuk memiliki orang yang ako sayang “
(Oh kenapa pula ko cakap macam tu?)
“ako tak tau lah kat mana silapnye.mungkin silap ako kot.orang yang aku sayang tu,pilih orang lain nak dijadikan teman’’
(ko penah cakap tak ko suka kat dia?)
“pernah,tapi mungkin sikap ako kot.ako ni,kadang kala macam menyusahkan dia jugak,tapi aku sayang kat dia,ako akan buat apa saja untuk pastikan dia hepy.tapi mungkin semua yang ako buat tu,tak cukup kot,aku kecewa sangat dengan keadaan macam ni”
(oh,macam tu.ok la..skrg ni,ako dah dengar masalah ko.dan ako harap ko dapat tenang kan diri ko.macam ni je lah..ako takkan bagi pendapat ako tentang masalah ko ni.tapi ako de beberapa soalan nak tanya,dan ko jawab dengan jujujr k)
(ko sayang tak pada kawan ko tu?)
“sayang”
(ko sayang dia sebab apa?)
“ako sayang dia sebab ako senang bila dengan dia,dan keserasian tu ada bila kami berdua kadang2 share masalah kiteorang”
(kalau lah kau diberi peluang untuk bercakap dengan dia,apa yang ko nak luahkan pada dia?)
“ako nak cakap ako sayang dia,ako nak wat dia hepy slalu,ako tak mo dia sedih2,tapi apa guna kalau aku cakap semua benda tu pada dia?..sebab dia dah ada teman baru.even kalau dia tahu pun,dia tak boleh buat apa2”..
(ko ni sis,banyak pk sangat lah)
“ehm..ako tau.sekarang ni,ako nak berkawan dengan dia pun,ako rasa cam bersalah,ako tak mo lah ganggu  dia.dia tengah happy dengan teman dia.ako harap Cuma dapat tumpang hepy dia je’’
(ayoo kakak.janganlah sedih..ko tak boleh mcm tu,ko kate ko nak tumpang hepy die,tapi ko rase bersalah pula nak berkawan..ko kalau sayang dia,ko jangan tinggalkan dia,even though korang tak berteman jangan ada sesekali ada perasaan macamtu ok)

p/s
hahahaha..sori kakak.sorry la gua masukkan lu punye cite dalam blog gua,gua bukan nak rendah2 kan lu ,tapi gua nak kongsi lu punya citer dgn orang,supaya orang kat luar sana boleh dapat pengajaran sekali..papepon,all the best untuk lu sis

mungkin macam2 manifesto kite leh buat untuk tarik hati seseorang untuk sayang dengan kita,tapi bukan manifesto sahaja yang penting, korang nye perlakuan atau pun tindakan tu pon same penting jugak..jangan cakap je pandai,tapi tak buat pape...

kasih sayang tu merupakan salah satu unsur dalam pembawakan diri kita,bagaimana kita membawa diri kita,macamtu lah dengan kasih sayang..
jangan jadi cam aku..=(

No comments:

Post a Comment