Monday 9 May 2011

lelaki cantik.perempuan hensem

Tergerak la pulak nak menulis tentang bende ni..seperti anda semua sedia maklum,kebelakangan ini,ianya sudah menjadi trend,bersepah-sepah la boleh nengok golongan macam ni..(ako bukan nak menghaentam korang k..bace sampai abis,baru hentam).."pehh...gua nengok pon cair siaaa,tapi nasib baik gua tak ngorat ,,"..ni salah satu contoh dialog kawan ako,seorang lelaki,pabila melihat seorang lelaki yang amat cantik tapi bersuare jantan ni...hahahahah



(bace sampai abis,baru hentam)...bila dilihat kembali,ianya merupakan satu luahan dari individu itu sendiri tentang cara penampilan mereka di khalayak ramai..itu saje..selagi diorg tak transform kepada jantina yang lain tu,takpe oh..(sepanjang ako menuntut ilmu,dari skolah rendah samapi la ke universiti,ako ade je kawan2 mcmni..kesian kat diorg..kadang2 diorang kene ejek .jadi kepada abg2 yg sasa tu,jangan la tumpang ejek sekali,awak tu dah la sasa,buli pula kaum jentayu macam tu..hahahahaha)...itu yang bagi lelaki cantik,bagi perempuan hensem pula..wah...


kalah laki gua cakap lu,lu punya dressing,pakai baju polo,suar short,peh.,blom kasut konbes lagi.."ako nengok je la,ako tak mampu pon nak beli baju2 mahal camtu"..gua pon salute lu ar kakak hensem...tapi kehenseman kakak itu ilang disebalik kelunakan suaranya yang kecik...damn,ako penah skali kena marah dgn golongan camni,pehhhh.,suare die nak high note je,,"lu pk sikit kakak hensem,gua tak marah lu pon lu nak jadi jantan ke ape,tapi gua terlanggar lu je,lu nak sound gua,macam gua bunuh lu punya awek pula"..pe yang pride sangat ko nak jadi jantan,pastu sound2 ako?..macamtu lah flashback saye..

tapi papepon,jangan lah kite menyisih kan orang macamni,kerana mereka juga normal,sama seperti kita,cuma penampilan mereka yang agak cantik dan hensem tu je..(ako tau le ako tak semenggah mane pon)..
Kepada mereka yang berada diluar sane,bantulah mereka..(sebenornye tak yah bantu sangat pon,cuma perlu perlahan2 diberi bimbingan,kerna semua ni hanya sementara sahaja,t die nak kawin t,die berubah le,mane la ade pempuan kawin dgn pempuan,laki kawin dgn laki..camne lah nak dapat anak..hahahhahaha

No comments:

Post a Comment