Sunday 22 May 2011

warkah untuk kamu

ha ha ha haiiii...selamat pagi semua !!! ohaiyo!!!.
diharap semua orang sihat2 sejahtera hendaknye,
jangan bermasam muka,dan yang sedang bergaduh dgn pakwe dan makwe tu,berbaik2 la semula....
untung anda kerana punyai teman,so hargai mereka sebelum terlewat

"oi,,pe ni,citer pasal pakwe makwe pagi2 ni?"

(alaaaaa...bukan ako slalu pon cerita pasal ni,bg lah ako chance berjiwang2 ni)

oklah..sebenornye ako ni cume menyampaikan hajat seorang kawan ako...(ako sebenornye,tak mo la terlibat secara langsung dalam hal die ni,sebab ako pon fail la dalam hal cintan2 ni)...tapi ako gagah kan juga untuk membantu kawan ni,sebab die dah belanja ako minum2 petang..hahahahahah

kepada sesiapa yang berkenaan,kawan awok ni ha minta dr tolong saye siarkan dalam blog ni..dia tak mengharap apa2 pun selepas ni,cuma ini ada sedikit luahan hati dari dia..(sebenornye ako pon kesian jugak,sebab die same bendul cam ako..takpe lah kawan,,ko kene kuatkan hati ko ok..jgn lemah..)

Warkah Untuk KamU

kadang kala aku termenung sendiri..memikirkan apa yang patut aku buat dikemudian hari.
hati kuat berkata,mungkin kau orang yang aku cari,dan bila tiba masanya nanti,aku akan beritahu kau apa yang tersirat dalam hati.
ikutkan gerak geri dirimu itu,seperti aku tidak berpeluang untuk luahkan isi hati,
aku cuma sabar tunggu masa yang sesuai

kalau apa yang pernah aku cakap dulu itu,masih menghantui dirimu itu,
aku mahu meminta peluang yg baru untuk aku jernihkan semua itu..
tapi,ianya masih lagi,jadi bisa dalam hati mu.

kini aku tinggal sendiri,
kerna tiada siapa lagi untuk berkongsi.
ku harap satu hari nanti,masih ada peluang lagi.
akan ku tunggu semua itu..tapi apa itu semua hanya mimpi?


p/s
ok bro..ako dah jalankan tanggung jawab ako,ako berharap de respon dari pihak yg sane tu
ako pon berharap,hidup kite dipermudahkan.diberikan peluang untuk jalani hidup ni dgn bahagia..
jika tiada respon,ako berharap ko bersabar..ko kumpul lah duit dulu,mane la tau,dalam mase ko kumpul duit tu,ko leh twos propose die kan,lagi best hidop ko..

damn..ako bnyak cakap..tapi my love life ntah kemane...
jangan jadi cam ako ok..dh terlambat,semua pergi.last2 ako tak tido malam..hahaha

ilutstrasi tiada kaitan dengan penulisan..haha

1 comment: