Saturday 30 April 2011

30 april..ako berseorangan..

selalu nya bila abis final exam aku rase hepy2 je,1st sebab abis dah beban blaja untuk sem tu,dan bukak buku baru untuk sem kemudian,tapi sem ni lain sikit.sebak laaa...sebab ni final sem ako kat dungun,,dah lebih kurang 3 tahun aku duduk kat dungun ni..(ako masuk sem dis 2007)..macam2 citer,pengalaman,dugaan yang ako lalui..
barangkali yang gembiranya final sem ni,sebab aku dah abis blaja,yang tak gembiranya mungkin selepas ini,ada yang membawa diri masing2,kalau dapat berjumpa pun,tak semua ada seperti dalam kelas sewaktu belajar dahulu..masih ingat lagi 1 disember 2007 aku masuk daftar di kolej tenggol,dan hari ni 30 april 2011 aku melangkah kaki keluar dari uitm dungun..

semoga kalian semua ingatkan ako,kerna aku senantiasa ingatkan kalian semua

(so sad im not her B..Takpe..kuatkan semangat...)

No comments:

Post a Comment