Thursday 29 December 2011

beh..aku rindu kat ko...

halo..haha lo...halo..
pe citer semuaaaa oohhhhhhh.....

pe kabar semua orang yang berada di luar sana..
diharap anda semua sihat sejahtera hendaknye...

sorila lame dah aku tak menulis kat blog ni
banyak keje laaaa...

aku la ni...
haiya..sedih la...
dengan apa yang berlaku sekarang ni,,
tapi..aku takkan biarkan le sedih tu membelenggu diri ni..
(cewah,,,dalam kesabaran diri sebenarnye,ade la ruang2 yang aku tak kuat..ko ingat aku sewel2 ni ,aku kuat ke..hahahaha..)

tapi aku tetap akan menjiwai watak sekarang ni
sebagai seorang pelajar uitm..yang cam sewel2 sikit..minat kat seorang minah (die tak mau kat aku pon..haha)..seorang yang malas belajar..hahaha..suka kan sukan..(terutamanya acara mencuci mata..hahaha)..dan sebagainya..

mungkin dengan cerita yang bakal aku ceritakan ini, korang semua akan anggap aku seperti seorang bodoh,

macam ni lah..
citernye bermula macam ni

....ehm......

camtu la citernye,,

(damn u...pe citernye!!!!!)

aku tak sanggup mau citer,,,

hahaha..

la ni..kalau da msa aku akan citer,,halo2 lah k...ngantuk sudah

p/s..

gambar pengubat rindu.
tapelah beh..
yang penting u jaga diri baik2..
senantiasa berdoa supaya dipermudahkan urusan,,

1 comment:

  1. ko dah terus terang ke kat minah tu ??
    jgn tunggu lama-lama... nanti lama-lama, dikebas org..
    hahahhah


    peace

    ReplyDelete